Som det fremgår af overskriften, hvordan gik det?
Og for dem der endnu ikek har fået dem tilbage, hvordan tror i så at i har klaret jer?
Redaktører: Admins, Studie Admin

Medina skrev:Men det vigtigste er at jeg har gjort mit bedste og jeg synes selv at den blev rigtig god, insallah kher![]()

Malaika skrev:Salam Alaykum
Jeg håber det er gået godt med jeres SRP. Jeg fik desværre kun 10..... men ja, man vil jo altid have højere
Muslimaa skrev:Malaika skrev:Salam Alaykum
Jeg håber det er gået godt med jeres SRP. Jeg fik desværre kun 10..... men ja, man vil jo altid have højere
Wa alaikum al salam.. 10 er faktisk MEGET godt... Tillykke med det og det er altså meget godt gået sister...
Men mon ikke du selv ved, at det er godt klaret?
Sig elhamdulillah hehe. Jeg fik 7, men er tilfreds, selvom det er væsentligt lavere end de karaktere, jeg normalt plejer at få 

Falastiniye1992 skrev:Muslimaa skrev:Malaika skrev:Salam Alaykum
Wa alaikum al salam.. 10 er faktisk MEGET godt... Tillykke med det og det er altså meget godt gået sister...
Mashallah, endnu et tillykke med 10-tallet herfraMen mon ikke du selv ved, at det er godt klaret?
Sig elhamdulillah hehe. Jeg fik 7, men er tilfreds, selvom det er væsentligt lavere end de karaktere, jeg normalt plejer at få

| "Islamisme? Terror? Hvad sagde jeg!" Forum: Nyheder Forfatter: Basima Svar: 0 |
TV 2 dok.: "De stressede danskere", kl. 20:00 Forum: Nyheder Forfatter: Basima Svar: 0 |
Ordet "bereket (barakah?)" Forum: Ordforklaring Forfatter: Anatolia Svar: 8 |
"Frankrig i krise - igen!" Dr1 i aften kl 21.25 Forum: Nyheder Forfatter: Basima Svar: 0 |
"Journalisten og den hellige kriger" Forum: Nyheder Forfatter: Basima Svar: 0 |

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst
København
| Aarhus
| Odense
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||