SRP - "Hvordan gik det"-tråden

Snak omkring alt hvad der har med studie at gøre.

Redaktører: Admins, Studie Admin

SRP - "Hvordan gik det"-tråden

Indlægby Ramazan » man jan 25, 2010 22:00

Som det fremgår af overskriften, hvordan gik det?

Og for dem der endnu ikek har fået dem tilbage, hvordan tror i så at i har klaret jer?
Ramazan
Student 2010
Student 2010

Tro: Sunni/Hanafî
Køn: Hankøn

Givet : 0 perle
FÃ¥et : 0 perle

placeholder_ads1
​

Re: SRP - "Hvordan gik det"-tråden

Indlægby Jessminda » tirs jan 26, 2010 11:44

salam

Jeg har ikke fået min tilbage endnu, men andre i min klasse har og de har fået meget kritik og har hørt at vores lærer er ret strenge(nogle er dumpet endda)

Men det vigtigste er at jeg har gjort mit bedste og jeg synes selv at den blev rigtig god, insallah kher :)
Hvad med dig?

wa salam
"Vi lærte iman (tro) og så lærte vi Quran’en og det øgede vores Iman"
Brugeravatar
Jessminda
Student 2010
Student 2010

Tro: Sunni/Shâfi'î

FÃ¥et : 0 perle

Indlægby Malaika » ons jan 27, 2010 09:33

Medina skrev:Men det vigtigste er at jeg har gjort mit bedste og jeg synes selv at den blev rigtig god, insallah kher :)

salam sis

Jeg har det præcis på samme måde, lige meget hvad resultatet bliver, så ved jeg at jeg ikke kunne havde gjort det bedre. Men inshallah det skal nok gå og glæder mig til at få den tilbage. :)
Ya Rasulallah lad din velsignelse, barmhjertighed og tilgivelse regne over mig og lad mig være blandt de troende og dem, der har fundet den rette og sande vej til min sidste vejrtrækning. Amin.
Brugeravatar
Malaika
Student 2010
Student 2010

Køn: Hunkøn

Givet : 9 perler
FÃ¥et : 13 perler

Indlægby Malaika » ons mar 10, 2010 16:33

Salam Alaykum

Jeg håber det er gået godt med jeres SRP. Jeg fik desværre kun 10..... men ja, man vil jo altid have højere :)
Ya Rasulallah lad din velsignelse, barmhjertighed og tilgivelse regne over mig og lad mig være blandt de troende og dem, der har fundet den rette og sande vej til min sidste vejrtrækning. Amin.
Brugeravatar
Malaika
Student 2010
Student 2010

Indlægby Muslimaa » ons mar 10, 2010 16:55

Malaika skrev:Salam Alaykum

Jeg håber det er gået godt med jeres SRP. Jeg fik desværre kun 10..... men ja, man vil jo altid have højere :)

Wa alaikum al salam.. 10 er faktisk MEGET godt... Tillykke med det og det er altså meget godt gået sister...
Ya Allah , forgive and guide my Umah...Amin thuma amin...
Brugeravatar
Muslimaa
VIP Bruger

Tro: Sunni/Mâlikî

Givet : 2 perler
FÃ¥et : 3 perler

Indlægby Falastiniye1992 » ons mar 10, 2010 21:46

Muslimaa skrev:

Wa alaikum al salam.. 10 er faktisk MEGET godt... Tillykke med det og det er altså meget godt gået sister...

Mashallah, endnu et tillykke med 10-tallet herfra :klapper: Men mon ikke du selv ved, at det er godt klaret? :roll: Sig elhamdulillah hehe. Jeg fik 7, men er tilfreds, selvom det er væsentligt lavere end de karaktere, jeg normalt plejer at få :)
RAMADAN KARIM W YEN3AD 3ALEYKOU W 3AL JAMI3 BEL SE7A W EL 3AFIYE
Falastiniye1992
Student 2010
Student 2010

Geografisk sted: Næstved
Tro: Sunni

FÃ¥et : 1 perle

Indlægby Malaika » tors mar 11, 2010 18:04

Falastiniye1992 skrev:
Muslimaa skrev:

Mashallah, endnu et tillykke med 10-tallet herfra :klapper: Men mon ikke du selv ved, at det er godt klaret? :roll: Sig elhamdulillah hehe. Jeg fik 7, men er tilfreds, selvom det er væsentligt lavere end de karaktere, jeg normalt plejer at få :)

tak og i lige måde, :)
Hehehe kære søster, du er ikke den eneste der har sagt det. Jeg ved skam godt at 10 er en fantastisk flot karakter især når man har skrevet srp om svingninger i matematik A og fysik B og jeg er da også stolt og glad for resultatet. Men det handler mere om hvilket forventninger og krav jeg har til mig selv og mit skolearbejde.
Brugeravatar
Malaika
Student 2010
Student 2010

Lignende emner

placeholder_ads2
​

Tilbage til StudieSnak